L'alumnat de l'Institut Pla del Bosc participa un any en el projecte Reacciona. Enguany amb tres curtmetratges.
El projecte Reacciona és una iniciativa educativa que combina sensibilització social i creació audiovisual. L'alumnat treballa temes com els drets humans, la cultura de la pau, la solidaritat, la sostenibilitat o la igualtat de gènere, i ho fa elaborant un curtmetratge destinat a conscienciar sobre aquestes qüestions.
Des de l’Ajuntament de Canyelles s’han impulsat aquest any tres projectes del projecte Reacciona amb alumnat de l’Institut Pla del Bosc. Aquest divendres, l’alumnat ha pogut visualitzar els tres curtmetratges que van crear ells mateixos en els cursos de 1r, 2n i 3r d’ESO.
Aquests curts són una eina difusió i sensibilització sobre la tasca d'ONG's com David Smile, associació que treballa amb Infants vulnerables de Tanzània; Oiko Crèdit, cooperativa mundial de finances ètiques; i el projecte de servei comunitari del CCG que vol sensibilitzar sobre l’impacte de l’abocament dels residus al litoral.